
в активном поиске
Пользователь решил не оставлять личного статуса на своей страничке.
Можно листать свайпом, увеличивать по клику
Туристичні-Марки
Україна
Мужчина
Скрыт
Скрыт
Скрыт
Скрыта
Скрыто
Неизвестно
Не указана
Україна
Львов
Скрыто
Не известен
Українська
Не указан
Не указан
Не указан
www.turystycni-marky.com.ua
Отсутствует
Нет
07 апреля 2017 в 12:50:54
С компьютера
212246786
turystycni_marky
Такая возможность есть
Запрещены
Открытый
Открыт
77
2970
Нет данных
Нет данных
11
351
7
1
228
25
Информация не указана или скрыта настройками приватности
Информация не указана или скрыта настройками приватности
Информация не указана или скрыта настройками приватности
Розвиток системи туристично-маркових місць у всій Україні, популяризація внутрішнього туризму, привернення уваги до маловідомих пам'яток, створення спільноти колекціонерів-однодумців
Туристичні марки (скорочено ТМ) вперше з’явилися в Чехії у 1998 році й відтоді набули популярності у сотень тисяч колекціонерів Чехії, Словаччини, Польщі, Австрії - загалом п’ятнадцяти країн Європи. З 2007 року в цьому туристично-колекціонерському проекті бере участь і Україна.
Не указано или скрыто
Не указано или скрыто
______________________________________________
Навіщо колекціонувати ТМ? - приємно поглянути на свою збірку і побачити у ній матеріальне підтвердження здійснених подорожей і знаходити надтхнення на наступні :-) - можна похвалитися нею перед друзями і перед іншими колекціонерами ТМ - згідно з правилами проекту, за зібрані десятки ТМ можна отримувати преміальні ТМ, які неможливо купити; - можна отримувати призи від проекту і в інших акціях, наприклад, за зібрані 100 ТМ, у фотоконкурсах тощо - користуючись сайтом ТМ, можна планувати свою подорож, адже там для кожного ТМ-місця наведено адресу і місце розташування пам'ятки, її GPS-координати, контактну інформацію, розклад роботи тощо.
Скрыто или не указано
______________________________________________
Туристична марка (ТМ) – це дерев'яне кружальце із зображенням певної туристичної атракції - архітектурної, історичної або природної пам'ятки. Це може бути замок, монастир, храм, музей, пам’ятник, вершина гори, печера тощо. ТМ принципово відрізняється від звичайного сувеніра тим, що її можна купити виключно у тому населеному пункті, в якому знаходиться об'єкт, зображений на марці, а отже - необхідно його відвідати. Таким чином ТМ у колекції туриста виконує роль трофея – підтвердження того, що він відвідав даний об'єкт.
Скрыто или не заполнено
Скрыто или не заполнено
Скрыто или не заполнено
Скрыто или не заполнено
Скрыто или не заполнено
Скрыто или не заполнено
Скрыто или не заполнено
К сожалению, не удаётся получить список друзей Туристичні-Марки.
Если профиль VK закрытый — это нормально.
В противном случае попробуйте обновить страницу.
Если Вы являетесь владельцем этого vk профиля id212246786, можете легко его удалить с сайта profiles-vkontakte.ru, вся информация с этой страницы исчезнет, будто её тут и не было никогда. И гарантированно не появится тут снова.
Для удаления придётся кое-что сделать, чтобы алгоритм мог Вас идентифицировать, как владельца профиля. Ничего сложного и трудоёмкого: просто в качестве своего статуса ВКонтакте (именно на страничке где id 212246786) напишите pvkontakte123, без всяких пробелов и других символов, после чего нажмите кнопку "УДАЛИТЬ ПРОФИЛЬ".


Так система поймёт, что Вы - это действительно Вы, после чего произойдёт удаление, полностью в автоматическом режиме. Разумеется, после успешного удаления можно удалить статус pvkontakte123, поменять его, делать с ним всё что угодно - идентификация более не требуется.
А теперь ещё раз, коротко:
Страница сформирована в реальном времени на основе API-ответа от ВКонтакте, содержащего только открытые данные профиля vk.com/id212246786, которые НЕ были скрыты настройками приватности. Сайт profiles-vkontakte.ru НЕ собирает и НЕ хранит данные пользователей ВКонтакте.
Предупреждаем о том, что проекты компании Meta (Facebook, Instagram), как и она сама, признаны на территории Российской Федерации террористическими и экстремистскими, соответственно, запрещёнными.